Passa al contingut principal

El Capita Meravelles

 Es com em vaig presentar al General de la Guardia Civil de la zona de Catalunya. 

Jo no tenía , encara, els dos anys i, recordo com ell baixava amb la seva dona del braç per les escales de el Cuartel de Consell de Cent, on viviem .

Recordo que em van cridar l'atenció un objectes brillants que aquell homa , serio i malcarat, tenia penjats  al pit .

Mama que es aixo que porta aquest senyor penjat , aquestes coses de colors que porta clavades al pit.

Son medalles, nene, son medalles que ha conseguido mi marido por haber hecho cosas notables i sobresalientes., va dir somrient i mirant-se a la mebva mare amb cara de superioritat. la dona del General.

Ah si ! vaig respondre jo i, mirant fixament als ulls a aquell home i ben fort per que ho sentis tothom vaig dir :::: jo, quan sigui gran com ell , portare unes altres medalles , totes elles destacant allo que hi aportat per que la socientat sigui un xic millor cada dia i les persones mostrin la seva alegria, entusiasme il·lusio i optimisme 

Ah si , va contestar el General , y tu quien eres ? porque yo soy el Genral de la Guardia Civil de la zona de Catalunya , yo mando en todos los guardia civiles que hemos desplegado en Cataluna para someter a aquellos que tienen ideas de cambio y transformaciones, yo soy que las cosas esten com estan, o sea como dice el generalissimo que tienen que estar.


Donç jo no mano a ningu, jo he vingut a ensenyar i, a tot arreu,  ja em diuen El Capitá Meravelles 

Feia pocs dies que m'havien fet una entrevista en Radio Barcelona, en el programa que Dalmau i Viñas feien la crida a la soldaritat nadalenca als barcelonins i barcelonines. Dalmau, emeten en directe em va preguntar, Com et dius , tu, nen mentres em tenia en braços , Jo soc El Capita Meravelles. La imtage del locutor tenin-me a coll i amb el micro a la má sobre el que contestava, jo amb aquell tupe de Aland Lad que em feia la meva mare, va sortir en la revista Ondas .






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El llibre de les eQ RRencies

  ocurrència es la mare i motor de les eQ RRencies   Accessory Partició sil·làbica:  o_cur_rèn_ci_a Etimologia:  de  ocurrent   1a font:  s. XV Body femení   El fet d’ocórrer. Encontre o esdeveniment casual.  Ocasió. Pensada que ocorre sobtadament a algú.  Tenir una bona, una feliç ocurrència. Pensada aguda, enginyosa i inesperada; acudit.  No podíem deixar de riure amb les seves ocurrències. En Martí va tenir l’ocurrència de tirar sal al cafè de l’avi. El llibre de les eQ RRencies de gener 10, 2023   El llibre de les eQ RRencies  es un llibre viu , es nodreix de les eQ RRencies quotidianes de qualsevol que volgui compartir alguna de les seves eQ RRencies  Condonar es necessari ,.... però no és suficient 

CIBER braguetazos

  CIBER braguetazos  

A relatar toquen

  2022 12 de desembre 2022 12 de des. 21 4 de des. 22 8 Comunistes en la banca espanyola Qui mana i qui manava en la banca espanyola El llegat de la Estrella Matutina ........ Un barcelones en Europa Un catala fent les ameriques La operacio Setmana-Lia genera energia per viure i... Transformar es de savis Transformar-se és el que ... Empoderar-se i empoderar es el que toca